2013年10月8日

台式晚餐 – 香菇滷肉 涼拌西蘭花梗


很多時我都會趁P出外工幹時, 事無忌憚地吃中式料理. 包餃子, 炒飯昨晚突然想起今年三月跟好友到台灣時的酒店早餐的台式粥, 再加上配料滷肉啦,  肉鬆啦, 醃辣蘿蔔啦, 還有我第一次吃覺得很美味的涼拌西花蘭梗, yum yum!!


今朝一早便到超市買材料準備是日晚餐.
涼拌西蘭花梗 上網search食譜時發現有很多不同的做法, 參考了好幾個食譜後, 再加上自己對這道涼拌菜的味道記憶, 做了對自己口味的涼拌西蘭花梗.
首先將西蘭花梗的外皮稍稍削去, 然後切片. 用小鍋煲滾一煲水, 放西蘭花片灼大約三十秒至一分鐘(是乎西蘭花片的厚薄), 撈起即放進冰水保持爽脆青綠. 瀝乾, 加鹽.白醋.麻油.花椒油調味至自己喜歡的口味 (我加了少許七味粉, 有點紅色好像更漂亮!).  放進雪櫃雪一兩小時. 食得!
: 有些食譜是用中式的陳醋, 但我在台灣吃的是很好脆綠的, 不似有用深色的陳醋醃過, 所以我用了white wine vinegar. 而有些食譜甚至不灼西蘭花片令其更爽脆. 
我極愛稀巴巴的潮州粥, 又快又易煮,  加上香菇滷肉和涼拌西蘭花梗, 很有台灣風味呢!

4 則留言:

  1. 涼拌西蘭梗真係未試過!!!
    揾日試下先!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 得閒試吓啦, 都幾好食架! 唯一唔好就係一個西蘭花梗太少了, 但屋企得兩個人買兩個又食到天黑, 好矛盾 :)

      刪除
  2. 我平時都係掉左佢
    廢物利用, 叻!
    都可以切粒炒飯喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都試吓啦, 好食又唔會浪費. 我反而未試過炒飯喎, 下次試下.

      刪除