2013年10月4日

生活二三事

P昨晚起程到德國工幹去, 下星期日才回家.

見他的itinerary真係好肉赤, 飛十四個鐘到杜拜, 在機場等三個鐘, 再飛六個半鐘到Munich, 再等三個鐘, 再搭內陸機到Berlin. 
今朝九點幾收到P的whatsapp, 他仍在機上呀, 說在機上睡了大約五個鐘, 都好過無啦.


雖然我在工作上不可以幫忙, 但P每次出trip的行理都是我執的, 希望可以幫輕一下.

~~~~~~~~~~

話說我們準備想要BB, 所以趁幾星期前去看醫生的時候順便叫她寫紙refer我去驗血. 一直以為自己很健康, 誰知我的iron和vitamin D過低, 其中iron更低到無倫, 醫生說minimum iron level是50, 但我只有7. 要升到正常level才可以要BB.
難怪九月中到紅十字會捐血時, 護士小姐見我吃folic acid, 知道我準備懷孕, 說捐血會令鐵質流失, 不準我捐啦! 我當時還在想, 山長水遠出到來, 捐埋今次先都冇所謂. 但好在有護士小姐阻止我.

吃了幾天鐵丸, 胃痛得很, 上網search, 原來是side effect. 點算好呢, 仲要痛到幾時?

~~~~~~~~~~

這數星期以來, 早上做好家務後, 下午便坐在書房畫畫.






這張還未上色




9 則留言:

  1. 我都試過去紅十字會捐血, 因血紅素唔夠, 唔捐得。佢哋俾咗張宣傳單俾我, 係介紹啲高鐵質食品同醒目攝取鐵質嘅方法。唔睇過都唔知, 原來黑木耳嘅含鐵量係好高架, 佢每100克嘅含鐵量係46亳克, 其他高鐵量食品有豬肝:17.0, 不過食得多會膽固醇高, 腐竹:16.5, 蛤:14.4, 全麥糠早餐穀物:12.0, 芝麻:10.4, 蠔:10.2, 黑豆:7.2, 粟米片:6.7, 青口:4.1, 葡萄乾同快熟麥片:3.8 {以上都係每100克食品嘅含鐵量(亳克)}, 其實仲有好多, 不過e幾種食品嘅含鐵量高啲。我自己就喜歡食萍果喇。至於幫助攝取嘅方法就係進食含豐富維他命C嘅食物, 如一個橙或一個奇異果嘅份量, 便能將鐵質吸收效果提升2-3倍。另外佢哋提到濃茶或咖啡會直接阻礙腸內鐵質吸收架, 所以建議避免在用餐時飲用濃茶或咖啡喇。好長氣添, 希望無悶親你啦。 希望你哋好快有你哋嘅愛情結晶品啦^^ 另外你畫嘅畫好靚啊。

    回覆刪除
    回覆
    1. Helen, 多謝你既留言呀, 我前兩日去左china town買木耳, 希望食多D天然野遲D不用吃鐵丸啦.

      刪除
    2. 好開心見到你嘅回覆呀, 哈哈....我仲驚你厭我長氣添。我自己都無特登買黑木耳食㗎, 過每次人哋講起補血, 我又會講個紅十字會的故事。我自己比較鍾意食萍果喇, 我覺得食萍果對我自己嚟講效果都幾好㗎。

      刪除
  2. 我覺得吃天然的食物補充鐵質好過吃鐵丸,可以試下每日煲紅棗水飲,多D做運動。
    你畫的畫真系幾有味道,你以前學過嘎?

    回覆刪除
  3. 我都係咁諗, 始終靠藥物都唔係咁好.

    回覆刪除
  4. 食多d黑木耳真係幾好架!!!
    你d畫真係好靚!!!

    回覆刪除