2013年9月26日

早餐

很久沒有update個blog了, 無辦法啦, 難得P這兩個星期不用出trip, 我要好好照顧我個米飯班主, 他下星期四又要到德國個幾禮拜, 到時我大把時間寫blog.

自從P回到澳洲後, 他的身形好似吹波咁. 我已經成年沒有做蛋糕甜品, 又不會在超市買古力雪糕, 但他愛吃甜的程度簡直誇得驚人.
舉例 : 他下班後瞞著我到M記drive-thru買軟雪糕吃, 吃完才回家... 最少兩次! 點解我會知呢? 因為我發現他的公事包裡有包住雪糕筒個張紙! (是他叫我在公事包拿東西給他的, 不是我check他呀不要誤會.) 不過, 我沒有拆穿他, 間中放縱一次, 女人要識隻眼開隻眼閉才得老公錫呀! 做咩講到好似偷情咁, 啋啋啋!

為了他的健康著想, 星期一至五的早.午.晚三餐都要煮. 早餐在家吃, 做lunch box給他, 晚上不吃紅肉少吃澱粉質.




青瓜牛油果烚蛋gluten free縲絲粉, 雖然有少少沙律醬, 但都總算健康. 做早餐夠飽肚, 或者帶lunch box都很方便.



熱情果開心果蜜糖greek yorgurt, 不願起床做早餐的不二之選.



木瓜鮮奶(是我的), 他的是鮮搾橙汁, 配烚蛋加多士, 又是不願起床做早餐的不二之選.
勁懶, 哈哈! 好彩P沒有投訴.

3 則留言: