2013年9月9日

我最喜愛星期六

星期四在James Street買了點磨菇和baby asparagus, 終於在weekend可以煮個靚早餐給P吃了. 沒有肉的早餐都可以好豊富, 好好味!


自從上星期我洗碗時不小心被利刀界親手之後, 忽然覺得自己個三厘米滴咗兩滴血的傷口仔都咁痛, 咁那些豬牛雞魚被人殺咗來吃咪仲痛! 雖然自己還未能做到完全不吃肉, 但都希望盡量食少D煮少D. 魚翅鵝肝當然不可以吃, 牛和羊其實我都已經成年沒有在超市買來煮了.

下午又搞裝修野(!), 回家後, P想喝cider, 於是我, P, P細佬一行三人到了waterloo hotel飲野加食晚飯.


個蝦畫到成隻蚊咁, 好搞笑!


我沒有飲呀
, 都未好番. 晚飯我點了蔬菜意粉.



幾星期前上畫的The Conjuring, P已經很想看了, 講了很多次要去看, 上次陪我看Monster University, 今次要陪番他看恐怖戲. 我只可以說大部分時間從手指罅看或瞇在P的架拉底, 但我都驚到有少少睡不著. 但係PP細佬都話唔驚, 我懷疑他們講大話.

我現在強烈要求P幾星期後的NZ trip要帶埋我去, 如果唔係我自己一個實睡不著.


2 則留言:

  1. 好多年前我切親手, 自此切親野都步步為營, 所以好慢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我本來已經好慢, 現在仲慢, P有時見到我煮飯咁慢都忍唔住出手 : )

      刪除