2013年9月9日

Birthday Celebration 3

P因為要準備星期二至五的business trip, 所以生日都沒有放假. 我本來打算煮生日大餐的, 連菜色都想好了, P說等廚房裝修好再補煮生日餐給他, 又提議到Sono吃日本菜(其實他想出街食) , 那我便打電話訂枱. 原來在Portside那間Sono逢星期一休息, 唯有到City的分店罷 (我們不太喜歡到city吃飯, 因為泊車很貴呀!)

知他忙著準備出trip, 又不想他專登回家車我去吃飯, 話哂都是他生日嗎. 所以我四點便出門口, 搭巴士到他公司樓下接他放工, 結果去到五點二. 平時P揸車上班不塞車的話只需十至十五分鐘, 而我又等車又轉車又行路要成個幾鐘, 誠意一百分! P說下次叫他接我就好了, 我說下年他生日我已經考到車牌可以接他, 哈哈!

到了餐廳, 是日式的塔塔米, 要除鞋的. P知道要除鞋後好開心, 覺得好free, 成餐飯係咁踩我對腳, 痴咗線!

由於有人又懶諗食咩, 所以選了"Zen Course”, 其實即係degustation menu / tasting menu. 加四十蚊仲可以有埋pairing sake.

第一道菜是四款不同的entrée, 那侍應應該是新的, 四款他只記得兩款的名稱. 正方形個舊始終是一個迷, 我吃了都不知是什麼. 而杯sake我和P都覺得不好喝, 後來看menu才知那不好喝的sake原來很貴的呢, 真的不懂欣賞.


第二道 刺身, P的飛佛. Sake很清香.

第三道 蛋皮包住D燒鰻魚, 蛋皮很鞋呀.

第四道 天婦羅龍蝦two way

第五道 有鴨有蝦有帶子

第六道 Wagyu, 這個最好吃! Sake也很特別, 深啡色的, 味道好像花雕.

壽司和蜆肉麵豉湯, P平時最憎麵豉湯都成碗喝掉, 好味!

第八道是chocolate cheese cake and ice-cream. 我在想日本餐廳的甜品起碼都有少少紅豆少少綠茶和果子掛, 失望到爆. 好彩P喜歡吃古力, 他吃埋我個份.

整餐飯除了Wagyu比較突出之外, 其他可以算是平平無奇. 但是我們吃得很開心, 因為飯腳才是最重要呀, 同我個babe食飯, 食咩都咁好味!

沒有留言:

發佈留言