2013年9月9日

我生活的地方 - 布里斯本

未搬到澳洲之前, 朋友常說澳洲人有種族歧視, 但我一次都未遇過呀(touchwood touchwood!!) 好人反而遇到不少, 司機, 店員, 義工朋友, 全部都好得不得了.
初到貴境, P不讓我撘巴士 (的確經常在新聞看到人們在巴士火車上打架!). 每當買完餸搭的士回家時, 很多時的士司機都會專登下車幫我拿一袋二袋餸到大廈門口呢. 後來妹妹來澳洲working holiday, P才讓我搭巴士. 巴士其實很安全呀, 這裡的人下車時都會跟司機說聲thank you, 而且很樂意讓坐, 不會扮打機或裝睡覺.
有一次我在Mt. Gravatt搭巴士回家, 巴士司機竟然行錯路, 忘了入隧道, 適逢下班時間, 車上滿滿的人, 沒有一個在投訴, 有兩個女士還自發問全車人在那個站下車, 好讓司機不用荒忙地駛回隧道站, 節省不少時間!
布里斯本的天氣亦好得很. 好像今天, 藍天白雲, 睡到自然醒, 然後約P家姐到海邊吃個lunch, 多寫意!


個天藍到呢!

好彩坐室內, 如果唔係曬C我.

P的午餐.
Lunch後買嘢準備晚餐, 輕輕鬆鬆又一天.

1 則留言:

  1. 我地有時都有諗過移民, 香港生活壓力實在太大啦!!
    真羨慕你!!!

    回覆刪除