2013年9月9日

Rice-Stuffed Tomato

smittenkitchen.com是我最喜愛的cooking blog之一, 相靚, 步驟詳細, 分類清晰, love it love it!! 她的食譜多數是蔬菜類的, 很好呀, 我們正想盡量減少吃肉. 之前跟她食譜做過幾款蔬菜料理, 都很美味呢!

今次做的是她最近的食譜rice-stuffed tomato, 做了五個, P食了三個再食埋釀剩的risotto, 我想應該代表好味啦!




我仲未好番, 冇胃口, 所以只吃了一個, 仲有一個(如果P臨瞓之前冇食到的話)留番明天吃.
P.S. 有人要我特別鳴謝他幫我映了這張蕃茄相喎.

沒有留言:

發佈留言