2013年9月9日

學神

今年年頭終於的起心肝去考筆試. 一直提不起勁去考, 其中一個原因是未換車之前P是揸Jeep, L牌仔不可以揸大馬力的車. P當然不會因為我而換車啦, 只是架Jeep的油費維修費實在貴得驚人, (個個weekend都揸去樹林爛路水氹幾粒鐘唔知有咩咁好玩), 直到上年買了屋要慳得一蚊得一蚊才換了架日本車. 第二個原因是我的方向感就如受了磁埸影響的白鴿一樣,唔知自己去咗邊!
我經常都會讚P「你好叻呀, 又識揸車, 又認得路!」 有人沾沾自喜又要懶謙虛,「個個都識啦!」我再讚, 「我都唔識! 好窄個位你都泊到車,又唔會蕩失路. 你個腦裡面個地圖係點樣架, 係咪3D, 點解我個腦冇地圖嘅,我可唔可以download你個地圖app?P笑而不語, 直至到達停車場, 「拿睇住啦, 我泊車啦,你遲D要學架.」我今次極盡浮誇拍埋手掌,「嘩!!! 好犀利呀!!!P照單全收.
(打拍子, 一.二.三.四, 起歌...) 男...人...是否都一樣....



考完筆試之後我返了香港兩個多月, 五月中回澳後才有機會嘗嘗駕駛的滋味.
頭一兩次P帶我到少車少人的地方不斷繞圈練習. P的評語是我揸得很慢.
第三次練習, 正式到馬路啦! 第一次等紅綠燈, 第一次打燈轉線第一次U turn… 一有車在我旁邊駛過我都好驚,地下突然多了很多條線, 平時都沒留意到. 大約一小時的練習, 兩次踏錯油門當煞車, 好在沒有人在附近 (真的抺一把汗!!) 嚇得P差點心臟病! 好不容易把車揸回家了, 坐在沙發上,手好像有點震, P大難不死後還要安慰我的弱小心靈.

小總結 : 比我想像中難很多, 完全不enjoy, 但會硬著頭皮, 用心學好, 因為我想出外吃飯時,P多喝一點酒後我都可以揸車回家.


最重要的是我讚P識揸車好叻
~~~~!!

沒有留言:

發佈留言