2013年9月9日

話咁快又weekend

上回講到, 昨晚喝多了, 今早頭痛欲裂, 我倆睡到早餐時間都過了, 十二點幾才出門口. 我提議去Victoria Park Golf Course, 間中我都會跟舊同事在這裡吃午餐的, 可是他幾個月前搬到悉尼工作, 再沒有人weekday車我到處去吃午餐了. 再見啦SunnyBank的四川辣辣麵和日本拉麵(!!)

P來過一兩次打golf, 今天是第一次在這裡吃午餐. 環境很美呀, 藍天綠草, 可以看到市中心, 但又有遠離煩囂的感覺. 上年Volunteer Appreciation Day, 長者中心請了所有義工朋友到St. Lucia Golf Link慶祝, 那裡都很美, 但我比較喜歡Victoria Park!


日日都很好天氣!

吃了slider burgers和pizza.


有很多枱都有小朋友
, 有的尖叫, 有的在地上拾薯條吃, 有的追雀仔, 很可愛! 雖然P爸媽都說他小時候曳到無倫, 叫我要有心理準備將來的孩子可能會像他一樣咁曳, 我還是想生兩個呢!!

Lunch後回家討論洗手間設計, 又話沒所謂, 我有主意又話唔好, 仲問我究竟想點, 我咪同你講左囉, 不過你話唔好嗎為了個馬桶吵架, !!

冷戰了一會, 又要上街吃飯了. 我在車上繼續黑面(我強項).

下了車, 我對他說「I forgive you!(咀角帶笑但忍住, 好明顯已經嬲完.)

「我剛剛都想同你講I forgive you, 又比你早一步… (感覺被迫, 但正所謂好男不與女鬥, 唯有深呼吸一下再說) you are right babe, i'm sorry, will you forgive me?

Hmm.」我笑著點頭.


I forgive you!」用後感 ~

我用完覺得個人young, 有活力咗, 所有心煩嘅感覺都冇哂, 好想介紹比朋友!

兩個人相處一定要有一方做主動, 明知自己嬲落去都係side, 一句I forgive you!, 不失霸氣之餘又可以打破沉默僵局, 都不失為一個好辦法.

有時P不會咁順灘的, 他會說我原諒你先啱呀咁我又原諒你, 你又原諒我咪好囉, 冇事囉!

沒有留言:

發佈留言