2013年9月9日

發神經

這幾天受荷爾蒙影響, 情緒非常低落, 成日鑽牛角尖, 想返香港見屋企人, 想工作, 想生B, 暫時沒有一樣能實現.

兩個月前在香港做過婦科檢查, 醫生說由於經期不定時, 會比較難懷孕, 她教我量體溫, 吃葉酸, 做運動, 保持心境開朗. 本來P想等下年賣了屋才開始計劃的, 但自從他的姪仔六月出世後, 我感覺到他的有微妙的變化, 回澳後每朝都自動自覺幫我量體溫 (我自己有時都忘記呀!). 上星期M又遲了, 他下班回家前到chemist買驗孕棒, 其實都知道沒這麼容易有的, 但就好像買六合彩一樣, 一日未開彩, 一日都會有一絲中頭獎的希望.

我要放鬆心情, 於是這兩天在家練習很久沒碰的書法和國畫, 每天亂寫亂畫幾小時, 心情好像好了點.
這是之前的練習.



在台灣和香港買了大量書法書, 毛筆和宣紙, 要到郵局寄過來, 否則行李會超重.

我在美國網站賣過幾幅custom made的書法和國畫, 買家都很滿意呢! 送給長輩做禮物很有心思, 如果有興趣可以PM我呀.



3 則留言:

  1. 你寫得好靚呀!!
    生仔有時真係講緣份!!
    我都努力左好多年!!大家加油!!

    回覆刪除
    回覆



    1. Sa C2013年10月4日上午3:50

      多謝你呀, 我會努力的 : )

      刪除
  2. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除