2013年9月9日

七周年

剛剛過去的星期一是我們的七周年紀念, 我們到了位於CBD的Aria共進晚餐, 望Brisbane RiverStory Bridge夜境很浪漫呢! 從未出國讀書的我由當年的爛英文到現在(仍然很爛)的確進步了不少, 但吵起架來始終未夠流暢,要加插廣東話才能充分表達我的憤怒, 有待改進! P的廣東話仍然處於基礎階段, 即係比〝即係識講粗口階段〞好少少,例如 :
食物篇 大部份點心都識, 最勁係〝how come小籠包冇soup?(! 差不多成句中文句子啦!) ~掌聲鼓勵~
鬧人篇 有冇搞錯, 打得少呀你, 槳你個咀… (好明顯比我鬧得多. 從錯敗中學習,值得加許!)實用篇 唔好買<-----真係好實用!, 巴士站有落
廣告篇 黑色素stop (fancl), 我又胃痛啦, 一緊張又胃痛 (某牌子胃藥~唔記得)

講番餐飯先, 由於有人有選擇困難症, 所以我們點了winter tasting menu, 不用煩.

我本來最想吃的是duck consommé, 吃過之後反而最喜歡第二度的artichoke goat curd brussel sprouts salad (左下)


P最喜歡的是tiger prawn pickled cauliflower potato salad with caviar dressing pork belly.
訂枱的時候P說明是anniversary dinner, 所以除了petit four之外, 臨走時餐廳還送上兩個macaron放在小盒中讓我們帶回家呢!

2 則留言: