2013年9月9日

又飛

P去了Melbourne做野, 過幾星期又去NZ, 十月又去德國, 通通冇我份

最討厭他出trip, 剩番我一個, 在香港的時候, 他出trip多過一星期的話, 我都會叫妹妹陪我或者返屋企住幾日, 現在沒人陪要學會不怕黑不怕悶.

P每次出trip都會send相給我, 告訴我他吃過什麼啦, 當地的風景啦, 說下次一定會帶我去某某餐廳啦, sweet! 雖然我知道有多餘錢都要用來裝修, 但我知你講的時候是真心想帶我去玩的就夠了.


究竟他是去做野還是去食野呢?

有人晨咁早醒send了這張日出相給我, 咗話冇咗我瞓唔著呀

trip之前的星期五六日都有節目, 星期五晚上去了生日會, 星期六同P二人世界, 揸車去了南邊的Wooloogabba吃下午茶, 星期日到P家姐屋企跟一個剛搬回澳洲的朋友洗塵. 他是P爸的同事, 我第一次跟他見面是在英國, 之後在香港和澳洲見過好幾次, 現在半退休狀態回流澳洲, 閒時學揸飛機, 他說等他的小型飛機運到之後邀請我們參觀呢.
說回星期六的下午茶, 雖然只是二十分鐘的車程, 但我們除了Bulimba, 都很少到南邊呢.




兩旁的古舊的建築物, 現在變成了café和商店, 自成一角成為熱鬧的敍腳地.

我們到了其中一間café, 喝咖啡, 吃甜品, 看報紙, 享受二人世界.


P的第二最愛, lemon tart.


我的creme bluree.


沒有留言:

發佈留言